Outsourcing Marketingowy

„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.”

Henry Ford

Bez marketingu i PR-u firma w dzisiejszych czasach nie ma szans na efektywny rozwój. Proponowany przez nas outsourcing marketingowy to przede wszystkim redukcja kosztów. Nie musicie Państwo posiadać własnego, drogiego w utrzymaniu działu marketingu. Jesteśmy po to, by dostarczać najwłaściwsze rozwiązania strategii marketingowych w odpowiednim czasie. Mamy doświadczenie oraz wiedzę, której niekiedy brakuje powstającym wewnętrznie działom marketingu. Dlatego możecie Państwo liczyć nie tylko na optymalizację kosztów, ale również na utrzymanie efektywnej współpracy o wysokiej jakości. Jeżeli posiadacie już dział marketingu, również chętnie wesprzemy jego prace i wniesiemy powiew świeżych idei i rozwiązań!

Nic co marketingowe nie jest nam obce- oferujemy usługi w zakresie:

  • Telemarketingu – doświadczeni konsultanci prowadzący rozmowy najwyższej jakości.
  • Kreowania wizerunku ( przygotowanie Corporate Disign, logo, slogany, teksty na wszelkiego rodzaju aktywności, przygotowanie strony www, pozycjonowanie, PR we wszelkich mediach).
  • Zarządzania marką- profesjonalny konsultant pod kierownictwem doświadczonego managera kieruje całokształtem działań marketingowych dla danej marki. Działania z zakresu marketingu marki obejmują między innymi analizę sprzedaży, badania i monitoring rynku, promocję, trade marketing oraz ścisłą współpracę ze strukturami handlowymi przedsiębiorstwa.
  • Tworzenia artykułów i newsletterów
  • Pozycjonowania stron www
  • Specjalistycznego doradztwo marketingowe i PR-owe.
  • Kreowania i prowadzanie kampanii.
  • Tworzenia filmów produktowych, spotów reklamowych czy filmów wizerunkowych lub szkoleniowych
  • Tworzenia, efektywne prowadzenie oraz nadzorowanie budżetu marketingowego.
  • Szkolenia z zakresu obsługi klienta i efektywnego prowadzenia rozmów z klientem.
  • Szkolenia marketingowe.
  • Organizacji, prowadzenia konferencji i innych eventów.
  • Przygotowania firmy do wszelkich aktywności PR-owych i marketingowych ( targi, konferencje, wystąpienia).